Tension


Tension.....
aduh tension betul ngan kerja-kerja kat tempat kerja. Rasanya mcm dah tak larat nak keje kat cni melayan kerenah pemilik-pemilik rumah disini atau lebih dikenali sebagai "owner". Ade je benda depa nak komplen ade yg baik ok lah, ade yg cerewat leh kasi pecah gua nyer kepala lah nak menjwb menepis suma komplen yg duk mai. Tak cukup dengan kerenah si owner2 kat cni ditambah pulak dengan kerenah budak2 kerja.Ingat jaga budak2 kecik ajer ssh ni nak jaga org tua lagi ssh.....lg payah nak paham bahasa.Alkisahnya aku dah TERtangkap budak2 keje melepak dan buat kerja yg bukan kerja depa besalah sure aku kene wat report. sekali ade lak yg mai jumpa dan sound aku ades..mmg panas ahh kene sound. Dia melepak bos marah, kita lak dia sound ni dah lebih kan....besa lah aku ni mmg tak suka bising2 lebih suka diam dr bergaduh...tp kepala sakit lah pulak. Ditambah pulak dengan tak de sapa nak kongsi kebengangan aku ni maka tesurat lah didlm blog ni. Kadang rasa sunyi tak de kwn, kadang2 rasa nak bersndiri......hehehe dah berat dah kes aku ni..ni mmg dah tension tahap gaban dah ni.