HanYa KeRna Aku TeRLaLu SAYANG.........

Hanya kerana aku terlalu sayang…….

Aku terus disini rela menantimu dan berharap agar kamu kembali memangil aku ‘sayang’ seperti waktu dulu2 walaupun aku tahu itu suma mustahil....


Berkali-kali aku cuba yakinkan diri bahawa apa yang aku dgr dr mulutmu adalah satu pembohongan.....walaupun kau telah menyatakan bahawa kau sudah tidak memerlukan aku lagi dalam hidupmu..

Aku masih yakin yang kau masih menyayangiku....walau jauh disudut hatiku aku tahu yg kau tak mungkin akan kembali....

Aku terus merinduimu...setiap kali telifon berdering aku harap itu adalah pangilan darimu...aku terlalu rindu kata-kata manismu..dan sms syg darimu.......namun telifon itu terus sahaja kaku disitu.....

Aku telah melenyapkan segala ego ku. Aku sanggup merendahkan maruahku untuk merayu kamu kembali kepadaku seperti seperti rayu seorang anak yang kehilangan ibu....walaupun aku tahu perkara itu buat aku nampak begitu bodoh dimatamu..tp semua itu aku lakukan kerana kamu SAYANG.......

Aku rela dikutuk oleh rakan kerana mereka menganggap aku terlalu lemah dan bodoh kerana terus mengharapkanmu yang langsung tidak tahu menghargai cinta suciku.....namun aku tak peduli semua tu..

Haruskah aku derita kerana terlalu menyayangimu
Haruskah aku terluka kerana terlalu menyayangimu
Haruskah aku dihina kerana terlalu menyayangimu

Aku redha kerana itu jalan yg aku pilih....Ya Allah seandainya rasa cinta yang terlalu terhadapnya adalah satu dosa kau ampunilah aku Ya Allah...Kerana aku tak mampu membuang perasaan itu terhadapnya....Ya Allah aku terlalu SAYANGkan dia....................