Benarkah sayang Itu akan bertukar menjadi Benci????

Tiada niat di hatiku untuk membangkitkan kenangan silam antara kita tapi adakalanya aku sendiripun masih tidak mengerti. Mengapa tiap kali sepi datang bertamu aku sering digamit kenangan semalam...Aku sedar kaulah insan pertama yang mengajar aku tentang erti cinta, rindu, sayang dan kau jua yang mengajar aku tentang erti sepi dan pilu.....
Teman.....tidak terniat untuk memungkiri janji yang kita padukan bersama. Biar apapun anggapanmu terhadapku dan katalah apa jua yang kau suka. Aku terima walaupun terpaksa menelan kepahitannya segala kedukaan ini. Kau tidak tahu betapa seksanya perasaanku tika ini.

Cuma satu pintaku jangan membenci aku hanya kerana peristiwa itu. Aku doakan semoga kau bertemu dengan gadis yang kau impikan selama ini dan semoga doaku ini menjadi kenyataan.